Coșul meu

Mini Cart

Pot cumpăra articolele online?
Puteți cumpăra articolele de la magazinul online Sesderma, la sesderma.com, sau puteți cumpăra prin telefon .
În ce țări pot cumpăra online?
Sesderma.com vă permite să faceți cumpărături din diverse țări din Europa, Africa, America, Orientul Mijlociu, Asia și Oceania. Puteți găsi această opțiune pe pagina de pornire Sesderma. Țările în care livrăm produsele achiziționate online sunt marcate cu un simbol pungă de cumpărături.
În câte limbi se poate naviga?
Limbile de navigare pentru sesderma.com sunt spaniolă, engleză, germană, franceză și portugheză.
Cum pot plăti pentru achizițiile mele de la magazinul online?
Puteți plăti pentru achiziții online cu Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, PayPal sau prin transfer bancar.
Cât costă livrarea?
Costurile de livrarea depind de destinația comenzii dvs. Livrarea la domiciliu este gratuită pentru achizițiile de peste 100 de euro.
Care este timpul de livrare?
Timpul de livrare aproximativ este de 3 - 10 zile lucrătoare, în funcție de destinație, dar poate fi mai lung în perioadele de reduceri sau promoții.
Pot schimba sau returna articolele achiziționate de la sesderma.com?
Puteți returna sau schimba un articol livrându-l înapoi (consultați secțiunea despre returnări și/sau schimburi).
Este sigur să cumperi pe internet?
Sesderma cunoaște importanța securității pe Internet. Din acest motiv, Sesderma asigură o securitate totală pentru achizițiile online. Sesderma On-Line utilizează sisteme de plată securizate, furnizate de instituții financiare de comerț electronic renumite. În acest mod, detaliile de plată confidențiale sunt transmise criptate și în mod direct (SSL) instituției financiare. (Consultați Metode de plată). SESDERMA nu utilizează și nu are acces la detaliile cardului dvs. de credit sau de debit.
De ce poate fi refuzat cardul meu de credit?
Cardul dvs. poate fi refuzat din următoarele motive: 1) Cardul probabil că a expirat. Asigurați-vă că nu a fost depășită data de expirare a cardului, 2) limita de achiziții a cardurilor poate fi depășită. Consultați banca dvs. pentru a vă asigura că nu a fost depășită suma de achiziții permisă pentru card; 3) Este posibil să fi introdus date incorecte. Asigurați-vă că ați completat corect toate câmpurile obligatorii.
Pot plasa o comandă fără taxe?
Nu, nu este posibil, deoarece comenzile fără taxe se aplică numai produselor achiziționate în magazine fizice și transportate de cumpărător.
Ce companie livrează produsele?
Produsele sunt livrate de GLS.
Cum mă asigur că am făcut cumpărăturile corect?
După ce plasați comanda, veți primi un e-mail de confirmare. Dacă nu primiți acest e-mail de confirmare, contactați serviciul nostru de relații cu clienții.
Pot afla starea comenzii mele?
Da, puteți vedea starea comenzii în timp real. Pentru aceasta, accesați „Comenzile mele” în contul dvs.
Pot elimina un articol din comanda mea?
Da. Dacă nu ați confirmat comanda, puteți elimina articolele nedorite din Coșul de cumpărături. Dacă comanda dvs. a fost procesată deja, contactați serviciul nostru de relații cu clienții
Pot anula comanda mea?
Da. Da, veți putea anula comanda dacă starea sa permite acest lucru. Pentru aceasta, accesați „Comenzile mele” în contul dvs. sau contactați serviciul nostru de relații cu clienții.
Ce trebuie să fac dacă primesc un articol defect?
Sesderma se străduiește să asigure că toate articolele sunt în stare perfectă. Totuși, dacă în mod excepțional se întâmplă să primiți un produs defect, raportați-l serviciului nostru de relații cu clienții.
Ce trebuie să fac dacă primesc un articol incorect?
Dacă, în orice moment, primiți din greșeală un articol pe care nu l-ați comandat, contactați serviciul nostru de relații cu clienții.
Cum pot anula o comandă înainte de a fi livrată?
Trimiteți pur și simplu un e-mail la info@sesderma.com și vă vom spune ce pași trebuie să urmați.
Cum îmi schimb comanda înainte de a fi livrată de la magazin?
Pentru a modifica o comandă, trimiteți un e-mail la info@sesderma.com, inclusiv numărul comenzii, și scrieți în detaliu modificările pe care doriți să le efectuați.
Pot returna comanda mea?
Desigur, puteți returna oricând articolul achiziționat, în termen de 14 zile de la primirea acestuia. Anunțați-ne pur și simplu că doriți să returnați un articol, trimițând un e-mail la info@sesderma.com, și vă vom trimite pașii pe care să îi urmați pentru a returna articolul.
Unde pot primi comanda?
O puteți primi la adresa pe care o alegeți (acasă, la serviciu etc.), cu condiția ca țara de destinație să fie pe lista pe care o găsiți când introduceți adresa.
Cine va primi comanda mea când nu sunt acasă?
Dacă nu sunteți acasă în ziua livrării, transportatorul va lăsa o notificare și un număr de contact, ca să stabiliți o nouă livrare.
Articolele marcate cu „Stoc epuizat” vor mai fi disponibile?
Dacă un articol nu mai este în stoc, vom încerca să îl înlocuim cât mai curând posibil. Dacă stocul este complet epuizat, îl vom retrage din pagina noastră web.
Voi primi același produs pe care îl văd în poză?
Da, cu excepția unor produse cu reduceri sau de tip Outlet ce pot avea ambalaje diferite.
Este posibil să primesc e-mailuri periodice cu informații și oferte de la Sesderma?
Da. Da, doar accesați „Buletin informativ” și veți primi informații despre ultimele știri, oferte și promoții de la Sesderma.
Mă pot dezabona de la buletinul informativ Sesderma?
Accesați „Buletin informativ” și dezabonați-vă. Este ușor. Completați datele și selectați „Trimitere”. De asemenea, puteți faceți acest lucru direct, utilizând oricare dintre e-mailurile pe care le-ați primit.
Cum îmi recuperez parola uitată?
Dacă ați uitat parola, o puteți găsi accesând „Reținere parolă”, pe pagina de înregistrare. Veți primi un e-mail cu noua parolă.
Ce sunt produsele cu reduceri sau de tip Outlet?
Sesderma vă oferă posibilitatea de a cumpăra produse dermato-cosmetice la prețuri uimitoare. Produsele de tip Outlet sunt oferite cu discount din oricare dintre motivele următoare: au un ambalaj diferit (care poate să nu coincidă cu cel prezentat în imaginea produsului) sau data de expirare este mai apropiată decât de obicei. Oricum, acestea sunt întotdeauna produse în stare perfectă.
Cum pot primi publicațiile dvs.?
Dacă doriți să primiți gratuit publicațiile noastre și cele mai recente știri prin e-mail în casa dvs., abonați-vă la buletinul nostru informativ.
De unde pot obține informații despre compania dvs.?
Consultați secțiunea „Despre noi”: istoricul, echipamentul, filozofia, imaginea, misiunea, viziunea, valoarea, calitatea, premiile...